Thursday, April 14, 2011

apabila cekgu shah ku salah fahamm..


okeyhh,sape mamat kat bawah niee??! 

inilah deaa SYAZRIN SARUDDIN versi pelikk..kenapa dea boley muncul kat cnie??sebab dea dgn ....
...aku NUR ZAINUN SYAFIQAH telah menjadi mangsa salah faham ....
.....beliau encik MOHD SHAHRIZAL RAMLI aka cikgu shah......


urrmm,semua mesti musykil + tertanye tanye apehall laa aku meng-glamour-kan muke muke nieyy kat cnie arini..bukan pee,sebab this is one of my big event for today laa i think coz it makes me laughed for a long long time..kecian fariz sebab aku cam ta fully layan chat dgn dea sbb mereka nie laa..segalanya bermula dengan statusku di update dengan "inginKETAWA ^_^ "..korang rase ade yang ta kene tak dengan status tuhh??aku update tuhh sebab tgh chat dgn fariz..bantai tetibaa c.shah masok maen wink wink pulakk..sambong pulak ke status syaz " take it slow " punn cikgu duk maen wink wink..amboii,apekehe nyo ckg nieyy? SUDDENLY[english education sebentar]...cikgu post kat wall aku lirik lagu celine dion - i love u...tapi yang menjadi masalah besau tuu bile name syaz di tag sekali...aiyooo!!


CS::  Syazrin Saruddin I wish I could go back to the very first day I saw you
         Should've made my move when you looked in my eyes
        'Cause by now I know that you'd feel the way that I do 
         And I'd whisper these words as you'd lie here by my side
ZJ::  membangkang 100% sebab tataw lagu sapa memulaa..ingatkan 
         kot kot poem shakespeare tadi..haks!
SS::  comment tanpa syak wasangkaa...
CS::  tak abez abez duk kata syaz tengah feeling laa..
         chenta laa..adeishh!!

                                     --> http://www.facebook.com/permalink.php?story_fbid=215691325113583&id=100000181525730
                                    --> http://www.facebook.com/n.zainunsyafiqah.a/posts/1661210365527?cmntid=1661242406328

 

sementara itoo aku dgn syaz da duk IM bincang pasal bende nieyhh.. adoyayy,penink2..!! camano nak solosaikan haa?? maka kami dgn evil nyaa berpakat nak kenekan ckg pulakk..TETAPI...kurengg punyer syaz da off dulu tinggalkan aku sorang2 menghadapi kesalahfahaman ini...



 


not lama later,c.shah post lagi kat wall aku..sudaa,apaa lagiiieeyyy??? [version KJ comel ^_^] urrmm,check check video lagu rawan by azharina..hoh?! =.=" lagu kurengg diminati..memule tak perasan tp tetibe biler aku tgk balek kat post aku tuh rupenye cikgu ader tag name syaz LAGI! adoyayy,ta abez lagi kerr??ahahah!!apaa sajalah cikgu nieyy..


aku rasee bile aku cerita semula nie cam tak lawak sangatt pulak..tapi biar larr ea..aku yang rase lawak aku ketawa larhh!hehehe.. =D tapi mehh lar cnie aku explain bior terang benderang ckett..sedia maklumm syaz nie atok aku secare tak rasmi..kalau dea atok aku,aku nie cucu dea lar ngekk! kami hanya kawan satu kem satu kompeni [tapi sebenarnye baru kenal biler da kua kem]...ohh,jugaa ingin ku katakan kami bertiga warga DELTA METAMORFOSIS! lalala ~ ~ (^_^) sudaa sudaaa,sape ta faham pandai pandai laa berdikari..sape da faham jgn buek salah faham lagii..cian atok dengan cucu nieyhh.. =.="
 
 benderaku mmuahhx!

 



5 comments:

  1. ehem ehem..
    dalam diam ehh..
    hahahaha!!

    rileks2 sudah..
    aku pun kena jugak macam nih kat kem..
    tapi bukan cikgu yang buat laa..
    sekali sekala weh..
    hahahaha!!

    ReplyDelete
  2. ahahah!siott jeaa..
    cian syazrin tuh ta psl2 jea kene..
    padahal aku yang selalu merapu meraban kat fb tuhh..huahuahua! =D

    ReplyDelete
  3. hahahaha aiyo takkan takleh bergurau senda kan?hahahaha kalau betul apa salahnya...
    larikkkkkkkkkkkkkkkkk

    ~cg shah~

    ReplyDelete
  4. jenon!!! haha,,, sian deh lo...biase la tu..ckgu shah..spe yg x knal ngan wink2 dye uhh..haha

    ReplyDelete
  5. cg shah!!da bace da post nie??ahahha!!saja jea laa post psal bnde nieyhh...tp mmg lawak r malam tuh sy duk gelak..hehehe..

    dila,aku mengerti...kui3..!!

    ReplyDelete