Sunday, April 10, 2011

mimpi ngeri...



saya tanak cerita banyak..tapi saya nak bagitahu semalam saya pergi rumah sedare saya..sebab ader kenduri arwah nenek saya da genap setahun..malam tu pulak wedding kak farah inani kat tropicana..tapi saya ta pegy sbb tempat limited..so saya duk kat rumah pakcik saya dan ONLINE!wahhh,gembira abez coz ramai sangat yang aktif malam nie..memang ta bosan lar en en??tapi saya ta sangka pulak bile golongan parents nie da balek dari wedding,saya pulak yang menjadi isu..yeaa..ISU FUTURE STUDIES!!!wargghhhh,rasa macam nakkk nakkkkk....gilagilaGILA!!!daa ader 3orang sepatut nyerr menghadapi perkara itu sekarang tapi hanya seorang yang hadir..bagaimana??ahahah!bukan tidak bersyukur malah amat berterima kasih coz they gave A LOT of info last nite...tetapiii,otak saya mula jammed memikirkan semula soal ini sedangkan aritu saya da kate STOPP! adeishh!!cabaran3..tapi da jatuh juga larr air mataku sedikit semalam..bukan depan mereka larr..kaww gyleR??! adoyayyy,saya nie un tataw larr..saya juz fikir sekarang i am a person who very committed to my work even how hard is it coz peoples never know what BIG BANG i can do haa..!


::byZJ::

No comments:

Post a Comment