Tuesday, May 10, 2011

sila kawal EMOSI anda


 haihh..dalam hati + otak + jiwa + raga... =.=" penoh dgn mcm2...kau egt senang ke dapat offer byk2 punn lg seksa tauu...mungkin tue hikmah utk owg yg ta dpt offer..tade laa saket jiwa cam aku nieyhh..dea sendiri tension orang laen yg kene marah..bende simple nak sentap lebih2..ego tamo kasi turun..haa,sekarang sendiri rase bersalah da tu menyesal..padan muke..naseb baek terkeluar jugak perkataan sory tu an..kalau ta aii tatau nak kata...sia sia jea sume air mate ntah pape yg kuar padahal bukan de pape punn..adoyyy susa betol kalau da sangkut..aku nie da sangkut bkn maen payahh haa nak lepas..SEWEL! gilagilaGILA! jap camnie,jap camtu..aku just harap tade la cenggini smpai aku da strt study nanty..mak aii karang sia2 jea idopp haa..cakap pasal study nie larr deaa faktor UTAMA emosi aku terumbang ambing cam kapal pecah niee..dapat unikl kuala nerang + matrik johor + uitm penang + kolej syahputra pahang..urmm,bagos betol offer2 nyer haa..sume boley buat idopp r kire..tp aku da tolak unikl ngan syahputra coz aku rase takpe laa kott even actually both r good too..sekarang,MATRIK vs UITM...sape nak kalah??hehehe... =D abah kate kalau boley biarlah dkt area kl slangor jea senang cket..abah punn da ta larat nk drive jaoh2...tp nmpk gaye offer sume TERBAEKK r jauh nyerr..haishh..JOHOR vs PENANG,confirm2 johor menang sbb kakyong kan ader kat kulai sane haa...penang ader sape ea??hoho! =.=" urmm,lagipon okey laa kott masok matrik setahun,struggle dpt pointer TERBAEKK sambung degree dengan COURSE yg betulbetulBETUL sesuai + minat yang aku da fikir selame setahun kat matrik tuh nanty..yeaaa,confident larh dengan kata hati kauu fiqah!! ayuhh ke johor 23 mei nieyhh!!!

4 comments:

  1. yeay!!!! zainon dah berjaya melepasi sekatan DILEMA.....syabas!!!!!!!!!!!.......anything, GOOD LUCK DEAR!!!!!!!!
    BELIEVE IN YOURSELF.....MOK2 WILL ALWAYS SUPPORT U IN WHTAEVER YOU DO.....GO FOR IT JENON!!!!
    WE LOVE U....:)

    ReplyDelete
  2. ahaha!THANK YOU so much dya!!really appreciate it!

    ReplyDelete