Wednesday, May 4, 2011

status penjual anggur DIGUGURKAN!!!



yaaaaaaa..begitu lamaaaaaaaaaa awok ta menulis kat cnie yeaa...kui3..!!al maklumlah segalanya bermula apabila broadband digi nieyhh jatoh saket...dalam mase beliau kesakitan pergilah awok mencari kerja dan akhirnyer bertemu jodoh dgn pasaraya KU sebuah kedai yg menjual pakaian dan segala yang sama waktu dengan nye..hehehh!! mak aihh..masok keje 9.50 sampai 10.15...seksa tak seksa??duduk dari kul 2 smpai 3 dgn 7 smpai 8...laen sumer berdiri..dan2 lak sekarang nie kat zon yg aku jage tuh ta cukup orang..mak aihh,parahparahPARAH kaki aku yang da rase berbelit belit urat nyerr..adoyyy,naseb baek gaji tak mengecewakan sgt ea..hahaha!dengan member2 baru yg otak sewel nieyh okey laa..juz need more time to feel MORE comfortable..tp da 12jam idop sndiri cnfirm mkn luar en..pehh,mmg byk dowh belanje...seminggu rm20 tak pass wooo...tue yg wat aku terfikir camane lorr nanti da masok U ea??nk urus perbelanjaan semua...kalau dulu asrama kalau duet kau abes still ader dewan makan yang setia en??ahahah!!aiyoo,pandai2 laa nak idopp..actually aku nak tulis banyaaaaaaak lagi tapi mate aku kate baek kau tido sebab this is your GOLD CHANCE to rest sbb khamis kau masok keje da stock baru sampai!!!!!!!!!!penatt laaagi tawwwwww...haiihhhkerjakerjaKERJA!!

5 comments:

  1. hahaha!!
    dapat gaji belanja laa aku yang masih kerja tanam anggur nih..

    ReplyDelete
  2. ala jenon,xlma lg kan na smbg blaja.xpe ad pglmn kerja.da lama kerja mesti malas cm ak.ternak lemak akhirnya.haha.eh kau da folo ak ke?

    ReplyDelete
  3. HAHA dulu tanam anggur,beriya nak kerja..
    bila da bekerjaya,terasa pulok nak behenti..haha
    percayalah..^^

    ReplyDelete
  4. ouh tahniah da x tanam anggur lagii..haha!

    ReplyDelete
  5. nana:: ahaha!!terimaterimaTERIMA kaceh yea cik nana..kui3..!!
    nisa:: yeaa saye percaye nisot tp en biler pk akhir mei nie da nk brhnti keje nk gi study rase cam tamo brhnti lak..adeishh!!ahaha!!
    arip:: ahaha!!tp syok jgak woo..dpt member baru tu yg penting..heheh..da aku da follow da nape??
    zee:: belanja anggur lar ea zee...kui3..!!

    ReplyDelete