Monday, August 29, 2011

berakhirnya ramadhan ini..

Assalamualaikum.. halloo halloo semuaa..=)

yaaa..sudah tiba masa ramadhan meninggalkan diri aku yang masih serba kekurangan. Tetapi itu bermakna syawal akan menjelma! yeahh! but actually there is [maybe are] something kurengg juga yang aku rasa. aku tak dapat nak reach excited level untuk raya ni. tak tahulah kalau ini perasaan sebelum raya je. mungkin dah raya nanti something more better will happen [really hope so]. yang aku tahu sebenarnya risau kerja tak jalan, tak study.. tak sedar diri yang dia tu budak matrik. buat gaya macam study kat U 3 tahun. masalah sunggoh!  tetapi anda2 semua yang lain diharapkan tidak mengalami perkara yang serupa macam makcik tua niehh. 




bergembira selagi sempat kawan! =)


yeaa,aku tahu apakah salah satu punca kepada rasa ini. inilah yang dinamakan penyakit hati. apabila hati itu terlalu leka sehingga lupa apakah yang sepatutnya dilakukan sebagai hamba di muka bumi ini. aku pun sedar aku terlalu fikirkan insan tersebut, terlalu berharap, terlalu rindu sehingga lupa diri. memang sungguh aku menyesal. tapi perempuanlah kann..dicipta dengan 1 akal 9 nafsu.. kalah habis aku ramadhan ni.so ta payah raya. ni lah balasan dunia. aku lupa sebelum ni aku selalu amalkan doa tu. kenapalah aku tak amalkan doa tu kalau benar aku sayangkan dia. ikutkan sangat perasaan kan dah padan muka! oleh itu anda2 semua, jauhkanlah penyakit hati ni. sesungguhnya di hati itulah terletaknya kekuatan paling kuat seseorang insan. jika tidak dijaga, jadilah macam aku penuh keresahan, kebimbangan, tidak senang sana sini.. Allah itu Maha Besar. SUBHANALLAH.


mari sahabat!
kepada rakan rakan, saudara saudara dan sesiapa sahaja di luar sana,jagalah keselamatan diri kerana hidup di dunia hanyalah sementara. gembira gembira juga tapi ingat! 

have fun ingat akhirat. ^__^ 

kepada sesiapa yang mengenali diri ini, diri ini ingin mengucapkan selamat lah..selamat apaa?pikiaq la sendirik..hehee! 

selamat raya + selamat merdeka = selamat MERDEKARAYA

diri ini sekali lagi ingin memohon kemaafan dari anda2 semua jika sepanjang perkenalan kita banyak makan mengkudu dari nuttela..O.O yeaa diri ini hanyalah insan biasa yang selalu cuba dan harap semuanya dalam keadaan baik2 sahaja tapi malang sebab sebaliknya yang berlaku. =.=" sayang you all guys!!

walaupun tak baca,tapi inilah insan-insan nya..

wargablogger
wargafacebooker
wargatagger[ =..= ]
wargaskyper
wargayahoomessenger
wargasaudarabelahabahdanmama
wargatadikakemastamanseroja,perak
wargasekkebaminuddinbaki,perak
wargatamanseroja,perak
wargasekkebseritasik,kualalumpur
wargaapartmentcemara,kualalumpur
wargabayutasikkondo,kualalumpur
wargaapartmentpenara,kualalumpur
wargavillatasik,kualalumpur
wargasekmenkebseritasik,kualalumpur
wargasekmenseripermaisuri,kualalumpur
wargamrsmkualaklawang,negerisembilan
wargaseremban,negerisembilan
wargamrsmmuar,johor
wargamuar,johor
wargaplkntamankepimpinangemilanggopeng,perak
wargatangkak,johor
wargakolejmatrikulasijohor,johor
wargatamanksu,selangor
wargapasarayaku,selangor
wargakualaselangor,selangor
apokono aihh dongan den nie??! takdak keja nak taip semua.zzz...T_T



paling penting buat ayahanda dan bonda terchenta,ayob serta mariani. tidak lupa kakyong dan abg najib, kak emma dan abg dharma, abg alip and my tomey tomey dania..=D kemudian, my school siblings for sure ummu, oney, jannah, nadia, miya, lizrie, shira, nisa..miss all of you a lot! never forgotten the colours! fatin ain,zeema,lizrie again,norly,fatin athirah,ella,tikah botet,dilla,nurul,muna..long time no see kann kann! sob3.. oh yaa, nabila bazli dan syafiq ismail dan ummu qani'ah dan nabila zulkefli..you guys always be the bestest larh! thanks for helping me a lot in going through the life. family gewdiks2 aku atok syazrin,pakcik shahrizal,abg acap dan adik nick iman..tengs also for making me smile..ahh sudah sudah jap lagi kuaq lagi nama macam2..dengan ini saya menamatkan post saya pada kali ini takat sini saja.Wassalam.


No comments:

Post a Comment