Monday, October 24, 2011

cerita kakom 2011

Assalamualaikum.
woww tajuk gaya macam hebat! 
tapi gaya sajaaa..hoyeahh!
well actually ini cerita dari jumaat petang sampai laa nie..

kami dah dimasukkan ke program team building as apa yang aku dah preview kat post cerita kmj kann..
yang hari sabtu tuhh setart 7.30 tapi gua bangun 7.10 waa cakap sama luuu..
mandi memang cepatt gilaa *tapi bukan kerbau or kambing or dan sebagainyaa* dengan menggigil sebab sejuk gilaa kott pagi tuhh..
huihhh naseb baek sempat kau nie semua gara2 tido lambat melayan FB..
da lerr penat malam tuh kann..
then after j-robik laa bagai kitorang buad training masing2..
seperti biasa budak bola penampor laaa yang seksa menahan 'kesejukan'..
tu yg ciap tadi ada orang cakap kat aku camnie


"kau pergi pantai mana harituu??"
err =.=" kau paham takk??
dia cakap camtuh sebab nampak gilaaa muka aku da itam burnt nyer pasalll..


dalam kul 11 gitue kott kitorang masuk dkb2 balik untuk cipta sorak.
memula dia suro buat kumpulan ber8 tapi cam ada yang tak cukup lah ape laaa..
aku dengan qhairin join dak kawad and mooja pungg ade skali..
aku bertekad nak cadangkan sorak bravo dulu yang harun leader..
sanggup call ezza tanya dia tak ingat. last2 pika haa aku kol lagi senang..
err sape leader aku laaaa..wahaha!
tapi agak terase weird tekak aku sebab da lama kann aku tinggalkan suara kuat aku uhhh..*ini bukan riak*

samba wee samba lewaa [2x]
sammi na min na woo [2x]
sammi na min na yeay yeay yeayy [2x]
sammi na min na woo [2x]
lu sama lu [2x]
wa sama wa [2x]
lu jangan berbulu sama kami [2x]
KMJ dynamite dont play with dynamite boom boommm!!!


 da lamaa aku tak rasa feels cam time jerit tuhh..
sumpah rendu gilaa kat plkn gopeng especially time pertandingan semua tuhh di saat sorak yang menyatukan semuanyaa..
chewwahh ayat ta boley nak sastera lagi kannn...hehehee! >.<


okay back to the topic,for the weekend sampai situ je laa aktiviti kitorang..
then this morning urghh 7.45 kene kumpul kat astaka for fitness..
tiap tiap hari sampai khamis lak tuhh..
apa laa nak jadi dengan aku nie nanti..
sumpah takutt tak study lagi..sumpah banyakkk..
haishhh tolong laaa rajin banyak diri nieee..=.="
cam pagi tadi memang rasa nak mati lah kann lari pusing satu kmj..hadoyy~ ~
naseb baek aku tabahkan hati pegi jugakk workshop math tuhh dalam keadaan busuk2 peluh dengan penat gilaa..
sebab aku nak dapatkan mood belajar tuh semulaa and kurangkan mood kakom.
pehh sendiri yang pilih this path so i must find the solution by myself. insyaALLAH..

3 comments:

  1. alahaiii..
    aku pun rindu kem aku..
    da la tak dapat pergi perhimpunan plkn 1 malaysia..

    ReplyDelete
  2. huhu! taoo tapee..
    tapi dyorang kate tak best mane punn alumni tuhh..
    ntahlah..

    ReplyDelete
  3. ohh yeke..
    kawan aku tak cakap pape pulak..
    tak best la kot........... huhuhu

    ReplyDelete