Saturday, October 1, 2011

ketidakpastian yang siksa

hyeeeeeee gades gades dan jejake jejake semua

kali ini diri ini terpanggil lagi untuk berkongsi sikit apa yang terbuku terendam terbagai lagi dalam neuron neuron aku nie.
sebenarnya aku baru balik dari KMM semalam.
yerrr KMM tak tipu punyaaa sebab aku ada friendly matched for kakom teams.
yang pergi volleyball and takraw ( bas 1 ),basketball dengan football (bas 2 ).
amat gembiralah kann sebab dapat berjalannn, jumpe sayang2 aku kat kmm uhh.
oleh kerana ramai sangat yang aku kenal kat kmm tuhh,aku rasa aku lah yang paling tiap kali jalan ada jaa yang menegur.
nak dimudahkan cerita volley pompuan menang tapi volley laki kalah dengan penoh bermaruah laaa sebab memang superb r dyorang maen aku tengok. o.O

tapi yaaa disini wujudnya tapi itooooo..
buat masa sekarang team volley pompuan ada 13 orang tapi yang nak dihantar kannn 12 orang jee..
maka aku amatlah takut sekiranya aku jadi orang yang ke-13 uhh..
sebab aku agak berharap nak pergi kakom nie kerana addiction aku terhadap VOLLEYBALL yang dah lame aku hadapi sejak darjah 4 okee..
ketidakpastian inilah yang aku dok fikir dari hari ke hari yang kadang2 buat aku termenung jaohhh time kelas.=.="
korang doakan aku terpilih yerrr..sob3.. :'(

okee nak sambung trip kmm kitaaa..
time balik dengan tidak sengaja aku dengan qhairin da terduduk di seat yang di mana hadapan,tepi dan belakang kami adalah lelaki.
maka peninglah kepala ini dengan kebisingan mereka lagi2 cekgu rahim da boley pi pasang karaok kat depan tuhh..
but kitorang sempat berhenti makan kat tepi jalan tapi nasi arab dengan gulai kawah jeee ada..
memang bubyee laa aku,qhairin dgn syira tak makan punnn..
tapi kami amek alternative way dengan membungkus air yang berkurun lamanya ditunggu.
da naek bas nak bukak air tuh,ta kecoh lak budak2 nie yang tak makan sebab tengok air lah apa lah..
lawak tang duk mintak tembikai laici air aku uhh..=..=
akhirnya suasana aman sempatlah menutup mata buat beberapa minit dan akhirnya pulang ke kmj..



No comments:

Post a Comment