Thursday, October 27, 2011

semua pelik

Assalamualaikum.
apakah agaknya wajah entry aku kali nie kann??
aku ada rasa aura aura mendung kat atas kepala aku nie.hadoyy~ ~
aku dengan secara tak sengaja da meletakkan diri aku dalam situasi pelik.
PELIKK?? yaaa pelik. =.="
nak cerita macam mana pun tatau tapi ni semua gara2 kakom.budusss..
BODOHH?? yaaa buduh. =..=
sendiri yang cari penyakit so pandai2 cari ubat.
biarkan dia dengan bola bolanyaaa..

ohh tidakk aku rasa sebenarnya hati resah jiwe kacau niee..
sebab PSPM dah bermula untuk esok dan sambung hari2 seterusnyaa..
oh ohh 2minggu study week memang aku buad tak sedar diri lahh..
sekarang aku rasa macam nak pinjam mesin masa doraemon.
tapi nampak benor nipunyeee larh kann.
lagi sekali sendiri cari penyakit so pandai2 cari ubat.
tapi takut nieee..hadoyy~ ~
takot tapi tangan kat papan kekunci nie jew kann..
memang nak kene terajang toshie niee..hishh!
nie lah kann balasan lalai..amalan aku kat cnie pun tak seberapa.
takda orang nak bimbing aku sangat cam kat muar dulu.
tapi maner bley harapkan orang kannn..
jenon jenoonnn..try lah study sebaik mungkin dalam masa yang ada niee.
at least nampak jugak efforts kauu daripada frust menonggeng sebab betul2 tak usahaa..









2 comments:

  1. ohhh..korang tengah exam??
    good luck jenon :)
    tak sempat belajar ke kau nih...
    doa laa banyak2 semoga apa yg kau bce tu laa yg keluar :)

    ReplyDelete
  2. a'ahhh azeem aku tgh exam..
    huhu! thankkss! ^__^
    aku banyak maen kott..T__T

    ReplyDelete