Saturday, January 28, 2012

cerita kosong dimalam hari

hyee jejaka handsome! sapee?? kau lahh tanya lagi.. ^__^
hyee gadis pretty! manaa?? amboii gatai noh hang niee.. >__< 

HAHAHA tibatiba jee kann aku niee..

senyap sunyi *krikk krikk krikk..*




hehee sebenarnya aku takde benda pun nak cerita just suddenly rasa rajin nak bertandang kat blog sendiri..
almaklumlah berwajah baru setelah lama dipinggirkan garagara busy study.. *chewwahh yo yoo oo je aku nih study*
urmm actually nie me and syazasyazana baru balik dari bilik iron 1st floor dan toksah tanya lah kann kenapaa...
dalam banyak2 benda yang aku nak maki kat kmjail nie sudahlah pasti plug aras 2 blok F.. *meoWww ggRrr*
dah berminggu minggu kott tak jugak bebetol..
tiap2 hari phone tak berlampu aku dengan toshie try 'bunuh diri' duk tinggal camtu jee charge kat plug tepi2 koridor tuhh..
agaknye ade bilik mana-mana ntah yang bawak peti ais ke oven ke kannn.. T_______T
sambil-sambil charge phone dgn lappy aku pun study lahh..
atau mungkin statement kat atas tu terbalik sebab 70% masa kat sane digunakan untuk online.. hikhok! 
apelaaa nak jadi kann..padahal isnin nie exam..
tapi Alhamdulillah at least ade kemajuan jugak because me done with maths chapter 2 finally.. * fiuhh legaa*

BUT- explains the usage of 'kinda', 'pretty' and 'sort of' in the previous sentences.
*sumber:kamuih dewan dan pustakaq*
okayy copy matluthfi kejap =)

apalah yang aku nak hepykan sangat dengan satu chapter tuh nak dibandingkan ada lagi 3 chapter maths, 3chapter physics, 4chapter chemist and 4chapter bio??!!
haaa tudiaaa amekawwwww... =.="
tak terdaya aku nak habiskan semua tu dalam masa sabtu dgn ahad nie kann..
tu pun nasib baik rabu cuti so dapatlah delay sikit nak study chemist..
acano nak buek nieh? awal2 sem dulu semangat menggunung nak improve result tapi myself doesn't change yet.. X(

what i need to do struggling as long the time is there and praying for the best INSYAALLAH. ^__^

me stop here i think. later will be continue. Assalamualaikum and guten nacht..*tengok jam kejap* guten morgen pungg bolehhh..LOL



p/s:: stalking on him just now and found something weird. why my name is there in the comment so suddenly padahal cam tak logic jee nak berada kat situ?? err errr =.=" dont want to talk more about it and just let it go


byZJ

No comments:

Post a Comment