Monday, January 30, 2012

EXAMINATION?

agak agak kann ada tak orang yang tak pernah amek exam?? o.O

*thinkingsearchingthinkingsearching*

haa dah toksah nak merepek bak kata outasight dalam "tonight is the night" IMPOSSIBLE DONT EXIST~ ~

what will happen usually when "musim exam" menyerang??
kalau orang macam aku nie confirmconfirmCONFIRM study last minute.dan situasi itu akan berlaku seperti ini.

=.="

untuk korang dan diri aku jugak, PADAN MUKA hahaHAHA *gelaktonggengtonggeng*

tapi ada jugak yang toksah cakap lah semua orang nampak dia cukup sangat study tapi dia rase tak cukup study lagi.

situasi yang menyakitkan hati bila kawan yang samasama duk memain dengan kita tak study sesama bila tang result kuar, pffttt gempak melampau lampau dari result anda..
o________O

jom sepak dia reramai..LOL takdak lahh ada lettewww resipi rahsia dia yg hang tak boleh nak apply..mana tau dia pakai bomoh. kuikuikui.. jahat aku kann..

dan sebenarnya aku nak cerita lebih kat orang yang study last minute nie lahh.. seriously kalau kau tak tahan akan depressed gilagilaGILA kottt.. tapi bagi species yang dah biasa study last minute nie lah yang amat MEMBANTU. tapi hakikatnya memang tak punggg.. *aku cakap awal2 sebab tau korang nak betah cakap aku

kat sesapa yang dalam situasi sama dengan aku, GOODLUCK lah yerr.. selagi sempat study mana yang dapat. masa jawab hang muntahkan lah balik semua yang hang dah telan sebelum2 tuh.. jangan lupa tuu kat atas sana nun, BERDOA BERUSAHA BERTAWAKAL lah kamuuu.. ^___^

styleee tapi toksah apply ehh.. HAHA

byZJ

No comments:

Post a Comment