Thursday, February 2, 2012

aku exam dan aku gila

Assalamualaikum and hello hello readers! >__<

sekarang aku rasa legaaaa gilaaaa sebab dah habis paper. hoyeahh!!!
tapi bila nak fikir balik time minggu exam minggu yang best kott bagi aku.. 
rasa macam free toksah nak fikir kuliah kaa tutor kaa lab report kaa..
tang pukul 9-10 dengan 2.30-3.30 jee tak best sebab time tu kena jawab exam.. kuikuikui..! xD

sepanjang minggu exam nie, macam2 benda aku buat..
pelik pelik jee kekadang uhh..
satu benda yang for sure waktu tidur aku dah huru hara =.="
petang habis exam tidur. malam pukul 8 tidur lagi sampai pukul 12-1 dah terjaga mata punye ah fresh kann..
haa time uhh lah aku mulakan last minute study aku..bhahaha!
sila jangan tiru macam saya =P

nak cerita pasal malam rabu aritu kan free so aku lepak kat bilik iron first floor macam biasa..
dalam pukul 4 pagi naik lah tangga balik ke bilik..
sat gi aku nampak anak anak kucing comel kann kat situ,tapi penakut..
memula aku ingat nak buat dunno jee lalu buat bangang..
jap lagi ade sekor uh takut sangat cabut lari terus lompat across tangga uhh..
aku ingat dia mendarat kat atas bumbung aras 1 tetiba dengar bunyik kuat langgar something..
aku check balik then baru perasan, huk aloh manadee bumbung dari aras 2 tuh terus lantai ground floor..
and ada satu palang and aku rasa dia jatuh atas benda tuh..

*jengjengjeng..*
adakah aku dah jadi pembunuh kucing??
toksah kata lahh rasa cuak tu camana kann..jantung dup dap dup dap!
dengan aku dengar suara mak kucing uh duk meoww meoww macam sedih jaaa..
sat tu jugak aku turun pegi check..
agak sakit hati sampai bawah tengok dia tgh memain dengan siblings dia yg lain..
tapi Alhamdulillah lerr selamat bernyawa lagi kucing tu kann..

cerita malam tadi pulak malam khamis..
mata tak ngantuk gejala insomnia aka burung hantu..
study lah chemist tapi entah ape pasal aku rasa environment bilik tu amat membosankan..
maka dengan penuh tekad dan semangat yang kental pada jam 4pagi aku duk pusing semua aras blok F tuu..
konon bawak nota nak sambil baca tapi haremmnn twitter jugak ditangan..
awal2 aku jalan kat aras 2 cool jee..
sat gi naik aras 3 time lalu kat bilik atas bilik aku tuu rasa tak sedap hati..
sebab bilik tu kosong tapi kalau aku kat bilik selalu jaa dengar bunyik org seret kerusi kat bilik atas.. o.O
mungkin yg aras 4 lah kott bunyi sampai aras 2..hohoho *sedapkan hati*
Alhamdulillah selamat takda gangguan apa2.. hewhewhew!

itu je lah kot nak ceritaa..
maklum lah aku lonely menyendiri sikit kat KMJail niee..
dulu kalau kat muar buat jahat ada geng..
sekarang takde geng,kita survived lah sendiri buat jahat sesorang..hakhak!
okay dahh nak sambung movie..TATA! ^__^

pesanan penaja CUBA TEKAN SINI..
...
...
...
...
...
...
...
...
...
...
...
...
...
okayy thanks membantu..haha!

byZJ

No comments:

Post a Comment