Sunday, February 12, 2012

Assalamualaikum..
urmm, kenapa aku berada kat sini yerr di waktu petang begini??
haha i taktauu leerr youuu tetibe je haa rasa nak update..
mungkin jeles tengok ader orang tuuu asyik update jeeee.. hahah! [ terasa tak WAWA?? ]
tak kurang menambah garam secukup rasa my beloved cekgu PLKN cikgu SHAH..hewhewhew!

tauu takk apa yang aku nanti2 kan dalam seminggu?? 
hari minggu lahh! hahah tapi sebab apaKAH??
sebab aku rasa nak bersenang lenang tido sesuka ta payah keluar bilik..
okayy nampak dah kemalasan tahap gorilla di situ =.=" =.=" =.="
tapi dalam malas2 aku nie ada jugak yang still mengharapkan khidmat aku yg konon nya pada dia aku ni rajin..
terasa nak 'pangg' lak manusia tuhh, tiap kali dia text aku pasal kerja mesti time uh aku baru nak tertido. T___T

tapi even aku macam nie at least aku tak menyusahkan orang sangat [kott]..
yelaaa aku buat keja aku jaa takdak nak kacau orang..
kalau hari bukan minggu kangg tengok jelaa aku mengacau orang camana..
tapi Alhamdulillah even though this semester memang gila2 tough ah aku rasa dgn assignment pelbagai jenis rupaa nak kejar syllabus yang berpuluh2...
prac-mates aku semua very daaa supportive this lately! achaaayaaanggg kat korang semuaaa MS42! orang kuat aku kat KMJail nieee..

kata pasal orang kuat aku, orang yang boleh buat aku kuat dan juga sakit pada masa yang sama dah berada di twitterr..
okayy seriously aku tak happy sebab aku rasa macam dah tak boleh nak bebas ber tweet..
tapi takpe lahh sapa aku nak menetukan segalanya kannn???
so i just accepted it and move on just like usuall..
and hoping there's something good behind everything that happened.

okayy enough till here..
my roomate punn dah balik from lawatan KMJail ke KMSyaitan dan KMPh..
my sweet syazasyazana also had came to my room  and asked me to accompany her go eat.
tataaa jumpa di lain masa. LOTS OF LOVE!

No comments:

Post a Comment