Friday, February 10, 2012

Dia Yang Ada Seperti Tiada

hellooo gojez dan kacak sekalian..!
hadirnya diri ini setelah menghilangkan diri sebab sekali lagi jiwa kacau datang menjelma..
toksah tanya lah pasepa sebab usually jiwa kacau yang aku tulis kat sini semua pasal dia.. T__T
aku tak tahu nak cerita macam mana dahh sebab aku rasa benda yang sama dok ulang2 jadi kat aku..
lagi beberapa bulan cukup ah setahun aku duk tahan bersabar menyimpan semua rasa nie..
sampai bila pun aku tatauu lah kann..
tuu tengok tajuk kat atas mesti tau lagu apa kann..???
haa toksah nak membohong hangpa semua duk tergedik gedik depan TV tiap selasa malam tengok vanilla coklat kann??
hahahahaa aku tak termasuk dalam golongan tergedik gedik tuuu sebab time uh aku dok bilik struggle last minute nak siapkan tutorial.. xD
haa cukup2 back to the original, mehh aku bagi lirik lagu spider nie sebab lirik dia boleh lahh buat aku #ehterasake.. =.="

Spider - Tapi Bagaimana

Kau buat ku teruja kau buat ku tertawa
Terbit rasa tersembunyi beku
Hingga rasa cemburu seperti
Pasangan kekasih yg hangat bercinta
Dan tak sanggup berpisah walau hanya sekejap
Aku sangat merindui kau senang sekali kau ada

Tapi bagaimana nak ku kata padanya
Dia yang ada seperti tiada
Dengan dia cinta jadi sebuah ritual
Haruskah aku kejam demi rasa
Tolong lepaskanku dari sengsara



haa dah cukup sampai situ jaaa toksah nak bebanyak..
dah laa biar je lah dalam hati nie jaa yang tahu selebihnyaa..
TATA TITI TUTUUUU.. ^___^


 byZJ
p/s:: pesanan penaja dekat SINI..terimakasih!  =D



No comments:

Post a Comment