Thursday, May 10, 2012

bodohsss!

Pernah dengar tak hati menangis? Haa itulah yang berlaku kat aku sekarang. Ntah laa wehh dugaan betul.. Aku punya tekad nie betul-2 membunuh diri aku sendiri. Whoopss bukan bunuh diri yang itu haram wooo murtad kott Allah murka. Hati aku rasa sakit sangat. Tapi bukan sebab dia buat something yg menyakitkan hati aku tapi sebab aku hold perasaan aku tu kat dalam. Tertanya-tanya tiap hari blurr konpius semua ada lah..! Aku tak tahu lah kann if kau ada baca tweets aku yg sememangnya pasal kau bila aku kata aku give up dengan kau. Atau lagi syok kau baca blog nie kee yg sememangnya aku rasa dah macam dicipta untuk cerita pasal kau ekk..Hancuss blog aku! Tapi apa yang aku perasan bila time macam nie saat aku dah give up and start jauhkan diri dari kau then time tuuuu lah kau akan message aku kann..Mungkin aku salah faham kau message just sebab kau bosan keee kann?? Yee laaa aku nie memang kau cari bila bosan jee.. Bila aku message pandai pulak buat muka -.-" kau tuuu yg buat aku separuh hati jee nak terus text kau! Contoh nya malam tadi instinct aku kuat sangat rasa cam ada something pasal kau lah. Then tangan aku nie tergerak nak check screened message aku,maklum lah nombor kau dah di delete dan dimasukkan dalam senarai itu padan muka! Then there you are memang kau hantar message pun kann.. Pukul 9 tapi aku check tuu dah pukul 1. Haa kau nak tau apa aku rasa? Nak amek pisau sebijik cari kau tikam kau. Kau ingat aku tak sakit time tuhh duk menahan perasaan nak rasa gembira tu tukar dengan rasa benci?? Ingat senang ke gilaaa??! Haihh mengeluh je laaa yang mampu.. Nak cerita kat member sorang pun takkan paham apa yang aku rasa kat kau nie sebab aku pun tak paham dah rasa macam tak kenal diri aku sendiri. Dan dann pulak aku perasan FB notification masuk phone aku pukul 9 lah jugak iaitu kau update status kau konon how to feel alive again. Wuttaaa..?? Okayy sebab aku tak nak rasa apa2 hope lagi dari kau dengan ini aku mengishtiharkan aku syok sendiri dan semua hanyalah sekadar kebetulan. Hahaha nak sedapkan hati lah konon pffftt SHIT! 


p/s::harap maaf post yang ini mengandungi unsur gila lagi tidak waras tanpa pertimbangan akal tidak elok dibaca oleh itu persetankan post ini.

No comments:

Post a Comment