Friday, June 28, 2013

Final Exam Sem 2

Haalluuuuuuu people!
What to story when you are in the final examination mood??
Hahaha who cares? Exam exam lahh kann.. Haruslahh studyyyyy..!
Okay tipu. Muka aku ni nak study hard? In your dream pleasee..
Muka aku haruslah last minute study. Kui3..!
Walaupun sem ni terpaksa sikit2 ikut flow bebudak rumah ni yg kuat study nya..
Tapi sem ni semua last minute aku rasa seperti biasa.. 
Dengan report with 'S' kuasa sembilan nya tak habis2.. 
Sampai kan esok nak jawab paper engine arini still try nak siapkan pembetulan report.
Tapi bukan aku laa.. Tu bad yg kena buat.
Err kejam?? Sikit la tapi aku dah penat dan aku nak let go je.
Ceritanya semalam dah lepas 1 paper. 
And 3 papers more to go straight berderet deret from Saturday to Monday.
Antara 2 killer papers iaitu Cadastral and Photogrammetry.
Wohoiii aku cuak lassiott nak jawab dua paper nie!!!
Cepat la sikit berakhir teruih lompat ke paper geodessy kee..
And we'll be free yowww after that!!
Okayy ada agenda tersembunyi kenapa aku gembira. kbai.
WAHAHAHA @,@ HAHHAHHAAH
k enough jenon enough.
udah udahh ler tu yong!
moh lerr kite sambung cadas ni ha yong!
singgah kejap jerr kt sini yong!
hahahaha giler!
*lelambai tangan*

I LOVE YOU SO MUCH PAPA KATAK!!!
SINCERELY, MAMA LIPAS

No comments:

Post a Comment